söndag 1 februari 2009

En grov förbrytare vill träffa sitt brottsoffer





Om Julius Knuts och hans ömma moder, Birgitta von Nandelstadh, finns det enligt mitt förmenande ingenting mer att skriva om, eftersom det mesta redan är formulerat. Om Julius Knuts vill ha ett sammanträffande med mig så får det nog bli på närmaste polisstation eller ännu hellre i tingsrätten. Något annat är inte ens att tänka på. Det skulle se ut det; att boka ett möte med en grabb som försökt skjuta ihjäl mig därför att han inte kunde skilja på fantasi och verklighet och som idag inte förstår varför han av och till är punktmarkerad av polisens spaningsavdelning!

Bullet hole in the wall and tabl

När Julius Knuts nu fortsätter sitt kriminella dribblande vill jag än en gång tacka redaktionen på tidningen Mitt i Söderort i Stockholm för det mod och civilkurage de vågade visa när de tre veckor i följd publicerade artiklarna om politikern Birgitta Nandelstadh och det kaos hon ställt till med. Artiklarna publicerades den 27 maj, 3 juni och 10 juni år 2003 trots att det fanns en akut hotbild och stor fara i detta, i och med att Nandelstadhs grabb Julius Knuts, redan under våren 2003 visat sig vara en ung man utan förmåga att förstå följderna av sina gärningar.

Relaterad länk: Affär (länk)
Relaterad länk: Icakuriren (pdf)
Relaterad länk: Kristdemokraten (pdf)
Relaterad länk: Helt sjukt faktiskt (länk)





Vill du fördjupa dig om händelserna bakom bilderna
skall du klicka på respektive bild här ovan!






Mixed martial arts
Julius Knuts Nacka Dojo
World Extreme Cagefighting
Ultimate Fighting Championship




Huruvida den unge gossen lagt hagelbössan på hyllan och grävt ner murarhammaren i mammas trädgård, har jag ingen aning om. Men att hans våldsamma personlighet fortfarande får den näring den behöver för att orka leva, visar den här filmen. Den gamla murargrejen med Uzi-kulsprutan på McDonalds är också läsvärd för den som vill veta mer om denne knapadlige gosse. KLICKA HÄR för att komma rätt!





Mitt i den 27 maj anno 2003

I nådens år den 27 maj anno 2003 e.Kr skriver Mitt i Söderort på sin förstasida om von Nandelstadhs förtalskampanj och ofredande mot Susanne. I artikeln som upptar en helsida inne i tidningen, beskrivs den Kafkalika situation som Birgitta von Nandelstadh försatt Susanne i. Mitt i Söderort låter även en högt uppsatt politiker i Miljöpartiet få möjlighet att uttrycka sin syn på Nandelstadhs agerande. Uttalandet är en direkt kränkning mot Susanne.


Mitt i den 27 maj 2003

I nådens år den 30 maj anno 2003 e.Kr kastar Julius Knuts in en sten genom Susannes sovrumsfönster klockan 3 på natten som hämnd för artikeln i Mitt i Söderort och omöjliggör således en uppföljning av artikeln från den 27 maj 2003 (K133972-03)


Mitt i 3 juni anno 2003

I nådens år den 3 juni anno 2003 e.Kr anstränger sig Julius att, som vedergällning för artikeln om Birgitta von Nandelstadh, skjuta ihjäl Max Hobstig med hagelgevär mitt i natten. Två skott avlossas genom Hobstigs ytterdörr sedan porten forcerats med våld (K137327-03)


Vill du fördjupa dig om händelserna bakom rubrikerna
skall du klicka på respektive bild här ovan!